Veicot pasūtījumu Pro-veikals.lv interneta veikalā, Jūs piekrītat, un esiet iepazinies ar “Distances līgumu”, un Jūs piekrītat šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs esat noslēdzis ar Pro-veikals.lv līgumu, kas uzliek abpusējas saistības un pienākumus. Distances līgums Šis līgums tiek slēgts starp SIA ProVeikals, reģistrācijas. Nr.LV 41203071399, Ikšķiles iela 11 – 26, Rīga, LV-1057, Latvija, un Pircēju, kas veic pirkumu interneta veikalā. Līguma priekšmets Distances līgums ir vienošanās starp Pircēju un Uzņēmumu, pamatojoties uz Uzņēmuma piedāvājumu ar Interneta starpniecību. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti Uzņēmuma interneta veikalā.

Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Pircējs veicis pasūtījumu ar Interneta palīdzību un saņēmis no Uzņēmuma pārstāvja zvanu vai apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību vai īsziņu uz telefonu.

Vispārīgi noteikumi par preces pasūtīšanu Iepirkties Uzņēmuma interneta veikalā var Pircējs bez iepriekšējas reģistrēšanās vai ar reģistrēšanos.

Apmaksa

Lai veiktu pasūtījumu: Pie interesējošās preces Pircējam jānospiež poga “Pievienot grozam”; Lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež uz Groza ikonas labās puses augšdaļā, kur attēlota informācija par Pircēja iepirkumu groza saturu. Lai pabeigtu pasūtījumu, nepieciešams aizpildīt informāciju par Pircēju, izvēlēties piegādes veidu un ievadīt adresi.

Pasūtījums tiek uzskatīts par saņemtu, kad Pircējs ir noformējis pasūtījumu, saņēmis pasūtījuma ID numuru, zvanu no SIA ProVeikals pārstāvja, rēķinu uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi.

Veicot klasisku bankas pārskaitījumu obligāti norādiet maksājuma mērķī rēķina numuru. Atlaides kuponi: Atlaides kodu jāievada pie pasūtījuma noformēšanas, pirms apmaksas, ievadot to lauciņā – kupona kods.

Pasūtījumus iespējams veikt: • jebkurā diennakts laikā, reģistrējot pasūtījumu interneta veikalā.

Pasūtījuma apmaksas noteikumi: Par pirkumu interneta veikalā Pircējs var norēķināties veicot klasisku bankas pārskaitījumu.

Piegādes noteikumi

Preci ir iepējams saņemt bez papildus maksas mūsu noliktavā Rīgā, Maskavas ielā 446 k-1.

Preču piegādes maksa nav iekļauta norādītajā preces cenā. Piegādes cena ir atkarīga no preces gabarītiem, svara un piegādes adreses. Pasūtījuma piegādes veidi un izmaksas var būt mainīgi, atkarībā no pasta servisa izcenojumiem (Omniva, DPD, Latvijas Pasts utt.).

Citi noteikumi

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Uzņēmums varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti tikai ar Pircēja pasūtījuma apstrādi. Cenā nav iekļauta maksa par piegādi. Elektroniski noslēgtos līgumus Pircējiem vēlāk nav iespējams apskatīties mājas lapā, un Uzņēmums neuzglabā pirkuma līguma kopijas. Ja preces Pircējam tiek piegādātas ar kavēšanos vai netiek piegādātas Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes termiņu pārkāpšanu. Ja piekļūšana Internetveikalam, reģistrācija Internetveikalā vai pasūtījuma veikšana Internetveikalā nav iespējama vai ir traucēta tehnisku vai no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircēja vai trešo personu zaudējumiem. Pārdevējs neatbild par sekām, ja Pircēja datora vai monitora īpatnību dēļ Pircēja datora monitorā redzamo Internetveikala preču attēls pēc jebkādām pazīmēm atšķiras no preču izskata dabā. Preču apraksti tiek veidoti pēc ražotāju sniegtās informācijas par produktu, aprakstiem un attēliem ir informatīvs raksturs, iespējamas operatīvas izmaiņas. Saskaņā ar ražotāju noteiktām izmaiņām preču komplektācija vai parametri var tikt koriģēti. Precīzu informāciju par to, vai interesējošā prece ir atlikumos noliktavā, Pircējs var noskaidrot pie katras preces redzot aktualo atlikumu noliktavā. Ja Pircēja izvēlētā prece nebūs vairs atlikumos, Uzņēmums piedāvās to aizvietot ar līdzvērtīgu preci vai saņemt pēc nākamās preču piegādes. Līgums tapis saskaņā ar normatīvajiem aktiem: • Patērētāju tiesību aizsardzības likums;

Pro-veikals.lv privātuma politika

Pārzinis un tā kontaktinformācija Personas datu apstrādes pārzinis ir Pro-veikals.lv (turpmāk – Veikals). SIA ProVeikals kontaktinformācija ar personas datu apstrādi saistītajos jautājumos ir: info@pro-veikals.lv. Izmantojot šo kontaktinformāciju, var uzdot jautājumu par personas datu apstrādi. Pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu var iesniegt saskaņā ar šeit noteikto kārtību. Dokumenta piemērošanas sfēra Personas dati ir jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu-Veikals klientu, sadarbības partneru vai to darbinieku, darba vietas kandidātu vārds uzvārds, personas kods, dzīves vietas adrese, personīgais tālruņa numurs, personīgais e-pasts, nodarbošanās, ienākumu apjoms, saņemtie pakalpojumi, norēķinu informācija, telefoniskās, elektroniskās komunikācijas informācija un cita informācija, kas attiecināma uz fizisku personu. Privātuma politiku piemēro privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai attiecībā uz: • fiziskajām personām – klientiem un citiem pakalpojumu lietotājiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem), kā arī trešajām personām, kuras saistībā ar pakalpojumu sniegšanu fiziskai personai (klientam, lietotājam) saņem vai nodod Veikals jebkādu informāciju (tajā skaitā, kontaktpersonas, maksātāji u.c.); •Veikals uzturēto interneta mājaslapu un mobilo lietotņu apmeklētājiem (turpmāk – Klienti). Veikals rūpējas par Klientu privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem – Latvijas Republikas likumiem un pakārtotiem tiesību aktiem, Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā. Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Klients sniedz personas datus (Veikals interneta mājaslapā, mobilajās lietotnēs, papīra formātā vai elektroniski) un kādās uzņēmuma sistēmās vai papīra formā tie tiek apstrādāti. Personas datu apstrādes nolūki Veikals apstrādā personas datus šādiem nolūkiem: • Pakalpojumu sniegšanai un preču pārdošanai: – klienta identificēšanai; – līguma sagatavošanai un noslēgšanai; – preču piegādei ; – pakalpojumu darbības nodrošināšanai / uzturēšanai; — preču un pakalpojumu uzlabošanai, jaunu preču un pakalpojumu attīstībai; – pakalpojuma lietošanas veicināšanai; – pakalpojumu reklamēšanai un izplatīšanai jeb komerciāliem nolūkiem; – klientu apkalpošanai; – iebildumu izskatīšanai un apstrādei; – klientu noturēšanai, lojalitātes celšanai, apmierinātības mērījumiem; – norēķinu administrēšanai; – parādu atgūšanai un piedziņai; – mājaslapu un mobilo aplikāciju uzturēšanai un darbības uzlabošanai. • Biznesa plānošanai un analītikai: – statistikai un biznesa analīzei; – plānošanai un uzskaitei; – efektivitātes mērīšanai; – datu kvalitātes nodrošināšanai; – tirgus un sabiedriskā viedokļa pētījumu veikšanai; – atskaišu sagatavošanai; – klientu aptauju veikšanai; – riska vadības aktivitāšu ietvaros. • Informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā. • Citos specifiskos nolūkos, par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus Veikals. Personas datu apstrādes tiesiskais pamats Veikals apstrādā Klienta personas datus, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem: • līguma noslēgšanai un izpildei – lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi; • normatīvo aktu izpildei – lai izpildītu Veikals saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu; • saskaņā ar Klienta – datu subjekta piekrišanu; • likumīgās (leģitīmās) interesēs – lai realizētu no Veikals un Klienta starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas Veikals leģitīmās (likumīgās) intereses. Veikals likumīgās (leģitīmās) intereses ir: • veikt komercdarbību; • pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas; • nodrošināt līguma saistību izpildi; • novērst nepamatotus finansiālus riskus savai komercdarbībai (t.sk., veikt kredītriska novērtējumu pirms preču un pakalpojumu pārdošanas un līguma izpildes laikā); • saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus par preču pirkumu un pakalpojumu sniegšanu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti mutiski, zvanot un interneta mājas lapās; • analizēt Veikals mājaslapu, interneta vietņu un mobilo lietojumu darbību, izstrādāt un ieviest to uzlabojumus; • administrēt Klienta kontu Veikals mājaslapās, interneta vietnēs un mobilajos lietojumos; • veikt darbības Klientu noturēšanai; • segmentēt klientu datu bāzi pakalpojumu efektīvākai nodrošināšanai; • izstrādāt un attīstīt preces un pakalpojumus; • reklamēt savas preces un pakalpojumus, nosūtot komerciālus paziņojumus; • nosūtīt citus ziņojumus par līguma izpildes gaitu un līguma izpildei būtiskiem notikumiem, kā arī veikt Klientu aptaujas par precēm un pakalpojumiem un to lietošanas pieredzi; • novērst krāpniecību; • nodrošināt korporatīvo pārvaldību, finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku; • nodrošināt efektīvus uzņēmuma pārvaldības procesus; • pakalpojumu sniegšanas un preču pārdošanas, un piegādes efektivitāti; • nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti; • administrēt maksājumus; • administrēt neveiktus maksājumus; • vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai; • informēt sabiedrību par savu darbību. Personas datu apstrāde Veikals apstrādā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un Veikals saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus. Veikals attiecībā uz Klientu var veikt automatizētu lēmumu pieņemšanu. Klients par šādām darbībām tiek informēts atsevišķi saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Klients var iebilst automatizētu lēmumu pieņemšanai saskaņā ar tiesību aktiem, tomēr apzinoties, ka atsevišķos gadījumos tas var ierobežot Klienta tiesības izmantot atsevišķas viņam potenciāli pieejamās iespējas (piemēram, saņemt komerciālus piedāvājumus). Personas datu aizsardzība Veikals aizsargā Klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos privātuma riskus un Veikals saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus, tajā skaitā izmantojot šādus drošības pasākumus: • Datu pseidonimizēšanu; • Ugunsmūri; • Ielaušanās aizsardzības un atklāšanas programmas; • Citus aizsardzības pasākumus atbilstoši aktuālajām tehnikas attīstības iespējām. Tā kā Veikals serviss bojātās preces (ierīces) remonta ietvaros, nezina kādas aplikācijas un programmas ir uzinstalētas uz bojātās ierīces un darbojas vai var darboties tiešsaistē ar internetu, Veikals nevar prognozēt kur un kāda informācija bojātās ierīces ieslēgšanās brīdī tiks vai var tikt nodota trešājām personām, attiecīgi Veikalsneuzņemas atbildību un negarantē datu un informācijas drošību un saglabāšanu. Veikals neievāc un citādi neapstrādā datus, kas glabājas bojātā ierīcē. Personas datu saņēmēju kategorijas Veikals neizpauž trešajām personām Klienta personas datus vai jebkādu pakalpojumu sniegšanas un līguma darbības laikā iegūtu informāciju, izņemot: • ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros, lai veiktu kādu līguma izpildei nepieciešamu vai ar likumu deleģētu funkciju (piemēram, bankai norēķinu ietvaros) • saskaņā ar Klienta skaidru un nepārprotamu piekrišanu; • ārējos normatīvajos aktos paredzētajām personām pēc viņu pamatota pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apjomā; • ārējos normatīvajos aktos noteiktos gadījumos Veikals likumīgo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi šīs Veikals likumīgās intereses. Trešo valstu subjektu piekļuve personas datiem Veikals personu datiem nevar piekļūt trešajās valstīs (tas ir, valstīs ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas) esoši izstrādātāji vai pakalpojumu nodrošinātāji (Regulas izpratnē – nosūtīšana uz trešajām valstīm) datu apstrādātāja (operatora) statusā. Personas datu glabāšanas ilgums Veikals glabā un apstrādā Klienta personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šiem kritērijiem: • tikai tik ilgi, kamēr ir spēkā ar Klientu noslēgtais līgums; • kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Veikals vai Klients var realizēt savas leģitīmās intereses (piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā); • kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt; • kamēr ir spēkā Klienta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats. Kad augstāk minētie apstākļi izbeidzas, Klienta personas dati tiek dzēsti. Piekļuve personas datiem un citas Klienta tiesības Klientam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, pārliecināties par savu datu pareizumu un tos labot. Klientam saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir arī tiesības pieprasīt Veikals piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Veikals veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz Klientu, vai tiesības iebilst pret apstrādi (tajā skaitā pret personas datu apstrādi, kas veikta pamatojoties uz Veikalslikumīgajām (leģitīmajām) interesēm), kā arī tiesības uz datu pārnesamību. Šīs tiesības īstenojamas, ciktāl datu apstrāde neizriet no Klienta piekrišana datu apstrādei un tiesības to atsaukt Klients piekrišanu personas datu apstrādei, kuras tiesiskais pamats ir piekrišana, var dot Veikals pakalpojumu portālos/lietotnēs, un citās interneta lapās (piemēram, lojalitātes programmas un jaunumu saņemšanas pierakstīšanas formas). Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt datu apstrādei doto piekrišanu tādā pat veidā, kādā tā dota, vai nosūtōt attiecīgu paziņojumu uz info@pro-veikals.lv un tādā gadījumā turpmāka datu apstrāde, kas balstīta uz iepriekš doto piekrišanu konkrētajam nolūkam turpmāk netiks veikta. Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad Klienta piekrišana bija spēkā. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem. Saziņa ar Klientu Veikals veic saziņu ar Klientu, izmantojot Klienta norādīto kontaktinformāciju (telefona numuru, e-pasta adresi, pasta adresi, kā arī izmantojot sms paziņojumus no servisa). Komerciāli paziņojumi Saziņu par komerciāliem paziņojumiem par Veikals un/vai trešo pušu pakalpojumiem un citiem ar tiešunolīgto pakalpojumu nodrošināšanu nesaistītiem paziņojumiem (piemēram, klientu aptaujas) Veikals veic saskaņā ar ārējos normatīvajos aktos noteikto vai saskaņā ar Klienta piekrišanu. Klients piekrišanu un/vai tā sadarbības partneru komerciālu paziņojumu saņemšanai var dot Veikalsun citās interneta lapās (piemēram, jaunumu saņemšanas pierakstīšanās formas). Klienta dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem veidiem: • nosūtot e-pastu uz adresi info@pro-veikals.lv; • izmantojot komerciālajā paziņojumā paredzēto automatizēto iespēju atteikties no turpmāku paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās norādes attiecīgā komerciālā paziņojuma (e-pasta) beigās. Veikals pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts Klienta pieprasījums atsaukt piekrišanu komerciāliem paziņojumiem. Sīkdatņu izmantošanas noteikumi Sīkdatnes ir mazas teksta datnes, kuras tīmekļa pārlūkprogramma (piemēram, Internet, Explorer, Firexox, Safari u.c.) saglabā lietotāja galiekārtā (datorā, mobilajā tālrunī, planšetē) brīdī, kad lietotājs apmeklē tīmekļa vietni, lai identificētu pārlūkprogrammu vai pārlūkprogrammā saglabātu informāciju vai iestatījumus. Tādējādi ar sīkdatņu palīdzību tīmekļa vietne iegūst spēju saglabāt lietotāja individuālos iestatījumus, atpazīt viņu un atbilstoši reaģēt, ar mērķi uzlabot vietnes lietošanas pieredzi. Lietotājs var atspējot vai ierobežot sīkdatņu izmantošanu, taču bez sīkdatnēm nebūs iespējams pilnvērtīgi izmantot visas vietņu funkcijas. Atkarībā no veicamajām funkcijām un izmantošanas mērķa, Veikals izmanto obligātās sīkdatnes, funkcionālās sīkdatnes, analītiskās sīkdatnes un mērķēšanas (reklāmas) sīkdatnes. Obligātās sīkdatnes nepieciešamas, lai lietotājs varētu brīvi apmeklēt un pārlūkot tīmekļa vietni un izmantot tās piedāvātās iespējas, tajā skaitā iegūt informāciju par pakalpojumiem un iegādāties tos. Šīs sīkdatnes identificē lietotāja iekārtu, taču neizpauž lietotāja identitāti, kā arī tās nevāc un neapkopo informāciju. Bez šīm sīkdatnēm tīmekļa vietne nevarēs pilnvērtīgi darboties, piemēram, sniegt lietotājam nepieciešamo informāciju, nodrošināt pieprasītos pakalpojumus e-veikalā . Šīs sīkdatnes tiek glabātas lietotāja iekārtā līdz brīdim, kad tiek aizvērta tīmekļa pārlūkprogramma. Funkcionālās sīkdatnes atceras lietotāja izvēlētos uzstādījumus un veiktās izvēles, lai lietotājs varētu ērtāk lietot vietni. Šīs sīkdatnes glabājas lietotāja iekārtā pastāvīgi. Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju, kā lietotājs lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru lietotājs izvēlies, pārlūkojot vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos, lai noskaidrotu, kas interesē vietnes lietotājus, un varētu uzlabot vietnes funkcionalitāti, padarīt to ērtāk lietojamu. Analītiskās sīkdatnes identificē tikai lietotāja iekārtu, taču neizpauž lietotāja identitāti. Atsevišķos gadījumos dažas no analītiskajām sīkdatnēm vietnes īpašnieka vietā saskaņā ar tā norādījumiem un tikai atbilstoši norādītajiem mērķiem pārvalda trešās personas datu apstrādātāji (operatori), piemēram, Google Adwords. Mērķa (reklāmas) sīkdatnes izmanto, lai apkopotu informāciju par lietotāja apmeklētajām tīmekļa vietnēm un piedāvātu tieši konkrētam lietotājam interesējošus mūsu vai sadarbības partneru pakalpojumus vai adresētu konkrētā lietotāja izrādītajai interesei atbilstošus piedāvājumus. Parasti šīs sīkdatnes ar vietnes īpašnieka atļauju atbilstoši norādītajiem mērķiem izvieto trešās personas, piemēram, Google Adwords. Mērķa sīkdatnes lietotāja galiekārtā tiek uzglabātas pastāvīgi. Veikals izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu vietņu un mājaslapu lietošanas pieredzi: – nodrošinātu mājaslapas funkcionalitāti; -pielāgotu mājaslapas funkcionalitāti lietotāja lietošanas paradumiem -tai skaitā valodai, meklēšanas pieprasījumiem, iepriekš apskatītajam saturam; -iegūtu statistikas datus par lapas apmeklētāju plūsmu apmeklētāju skaitu, lapā pavadīto laiku u.c.; -lietotāju autentifikācijai; -gadījumā, ja lietotājs ir Veikals pakalpojumu klients, lai parādītu lietotāja vajadzībām pielāgotus piedāvājums Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas. Sīkdatņu informācija netiek nodota apstrādei ārpus Eiropas Savienības un EEZ. Sīkdatņu apstiprināšana un atspējošana Citi noteikumi Veikals mājaslapās var tikt ievietotas saites uz trešo personu interneta mājaslapām, kurām ir savi lietošanas un personas datu aizsardzības noteikumi, par ko Veikals nenes atbildību.

Garantija

Pircēja pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām. Uzņēmuma precēm netiek paredzēta bezmaksas pēc pārdošanas garantijas apkalpošana. Distances līguma izpildes laiks Uzņēmums apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu. Par preces piegādes neiespējamību Ja Uzņēmums nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka Pircēja pasūtītā prece nav pieejama, tad Uzņēmuma pienākums ir informēt par to Pircēju. Tādā gadījumā Uzņēmums var piedāvāt Pircējam ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu, vai Pircējam tiek atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa, ja viņš tādu ir veicis. Atteikuma tiesības Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma un atgriezt Uzņēmumam ar Interneta starpniecību iegādāto preci. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja: • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (higiēnas priekšmeti u.c.), vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas; Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Uzņēmums patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota, tai ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un nedrīkst būt sabojāts iepakojums un marķējums. Atgriežamajai precei ir jābūt bez jebkāda veida plankumiem. Atgādinam, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas. Preču atgriešanas kārtība Pircējam, atgriežot iegādāto preci, nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pirkumu. Pircējs var atgriezt preci, kas atbilst distances līgumam, 14 kalendāro dienu laikā. Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības un 14 dienu laikā atgriež preci, tad Pircējs aizpilda atteikuma veidlapu un sedz visus ar piegādi saistītos izdevumus. Gadījumā, ja prece tiek atgriezta brāķa gadījumā, visus ar piegādi saistītos izdevumus sedz Uzņēmums. Brāķa gadījumā jāpievieno čeks par atpakaļ sūtīšanas izdevumiem. Ja preces tiek atgrieztas neatbilstošas kvalitātes vai brāķa dēļ, kam ir jābūt norādītam atteikuma veidlapā, tad Uzņēmums nosūta preces ražotājam un tikai neatkarīgas ekspertīzes rezultātā pieņem lēmumu par naudas atmaksāšanu Pircējam. Ja ražotājs apliecina atteikuma veidlapā minētos atgriešanas iemeslus, tad Uzņēmums atlīdzina Pircējam visus ar to saistītus izdevumus. Gadījumā, ja atteikuma veidlapā minētiem atgriešanas iemesliem nebūs pamata, ko apliecinās ražotājs, tad no Pircēja iemaksātās naudas tiek ieturēti visi ar to saistītie izdevumi. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Iegādes dokumentos (maksajuma uzdevums, pavadzīme u.c.) aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus – šādā gadījumā iegādes dokumenti tiks atzīti par spēkā neesošiem un preces atgriešana nebūs iespējama. Naudas atgriešanas gadījumā nauda tiek atmaksāta uz maksātāja kontu.

Back to Top